Sunday, December 14, 2008

Farzana demam

semalam pegi jab 6mos farzana...
masa dalam kereta on the way balik klinik tu mama dah bagi ubat demam siap2 kat dia
tgh malam tadi masa tgh tido tetiba dia nangis
huhuhu...rupanya farzana demam, panas jugak badan dia
so hari ni mama farzana bengong la sikit kepala otak sebab semlm tak berapa boleh tido
farzana asyik nak mama kendong dia sambil berdiri, kalau duduk je dia start melalak
so mlm semalam dlm pukul 1.30 pagi tu bagi lagi ubat demam
pepagi ni pun bagi lagi ubat kat dia
lepas mandi tadi dah selamat tido, panas badan pun dah kurang sikit...alhamdulillah

berat farzana@6mos =7.5kg
berat farzana@5mos =7.1kg
berat farzana@4mos =7.0kg
berat farzana@3mos=??? (lupa nak pi timbang)
berat farzana@2mos=5.3kg
berat farzana@1mos=4.6kg
berat farzana@0mos=2.96kg

No comments:

Related Posts with Thumbnails