Saturday, September 5, 2009

Acara IbuBapa

Korang ingat tak hari sukan tadika Fatini tempohari??? Haaa....bukan hanya Fatini je tau yg dapat hadiah, papa dgn mama dia pun dapat jugak. Kitorg masuk game untuk ibubapa, lontar belon air. Pergh....nasib baik tak pecah kena baju, kalau tidak....kuyup.....

.
.
Papa baling first round.
.
.
.
.
Mama si bongkok tua
.
.
Mama sambut dgn terrernya...perasan...hiks...
.
.
Papa pulak sambut.
.
.
.
.
Detik-detik akhir sebelum papa terlepas belon tu dan ianya jatuh berkecai di atas padang....
.
.
The present....kitorg dpt nomot 3, okay la tu kan....
.
.
Farzana yg keletihan bersorak....the pom-pom girls.
p/s: Gambar-gambar semasa acara ibubapa tadi ditembak oleh cikgu kakak, nasib baik ada volunteer nak tolong amikkan....thanks ye cikgu....

No comments:

Related Posts with Thumbnails