Wednesday, January 20, 2010

Sleepy Babies


Hari ni meh kita layan gambar baby yang kiut miut ni tido....sleepy babies....so sweet, kan?









Hehehehe....apa motif aku layan gambar baby tido nih??? Sebenarnya aku ni mengantuk sangat kat opis tengahari ni, tadi lunch aku bantai ayam 1/4 Nando's....mmmmm....sodap. Pastu perut kenyang maka mata pun dah jadik panda dan zzzzzz.....macam gambar kat bawah nun...


So buat teman-teman, selamat bekerja ye....semoga tak sleepy macam haku nih. Nak kena babap dengan bos gamaknya....

No comments:

Related Posts with Thumbnails