Monday, June 28, 2010

Ada Pending Posts

Aku adalah nak story pasal hari sukan sekolah Fatini Sabtu yang lepas tapi anak-anak telah mendera mama diorang dgn jayanya sampai aku tak sempat nak mengarang.

Niat di hati nak sambung story tu hari ni memandang dedua tuan puteri tu pegi sekolah tapi....si Muhammad pulak sambung aktiviti dera-mendera mama nan seorang ni.

Alahai la anak....kesian la kat mama korang yang makin kurus ni, nak mamam pun tak sempat-sempat lagi.

Memang patut pun syurga tu di bawah telapak kaki ibu.....

Korang tunggulah story tu aku publish nanti ye.....

p/s: Aku berangan nak tulis novel online tapi kalau dah cenggini penangannya....camno nak buek???

No comments:

Related Posts with Thumbnails