Thursday, September 23, 2010

Mengidam..

Betul la apa yang korang baca tu...memang aku tengah mengidam nih.

Tapi....aku mengidam bukan sebab aku mengandung lagik ye....

Aku sebenarnya tengah mengidamkan benda ni...











Shantek kan???

Nak bagi air liur meleleh lagi??? Nah ambik ni...cuba tengok spec dia....






Intel Core i7 tu.....siap RAM 8GB lagi. Mana la achik ni tak meroyan, mahunya termimpi-mimpi tido memalam.
 
Tapi...yang membuatkan achik terdiam adalah...regenya RM3652, murah la tu. Cuma time-time lepas raya ni kat mana nak cekau duit sebanyak tu.
 
Err...kat mana nak dapat duit terpijak eh??? Korang tau tak??

No comments:

Related Posts with Thumbnails